+34 93 264 03 56 coopdema@coopdema.cat Àrea de co-gestió

Eina de Co-gestió: És fàcil complir amb les obligacions fiscals

Una solució innovadora per entitats sense ànim de lucre que volen estar al día de les seves obligacions fiscals, amb una eina on-line tutoritzada per CoopDeMà

Més informació i alta: cogestio@coopdema.cat

Fiscal i Comptable

Gestió econòmica fiscal i comptable per a entitats sense de lucre, cooperativament.

Sense horaris

A través d’una interfície web disponible 24 hores, podràs entrar dades i documents.

Fàcil i tutoritzat

Sistema de doble partida que no requereix de coneixements comptables previs

Útil

Suficient per fer front a les obligacions fiscals. També genera informes econòmics.

Per què Cogestió

independent

Pots introduir dades, ingressos i despeses des de qualsevol lloc, a l’oficina, a casa o amb el mòbil. Estalviat els viatges a la gestoría tradicional, però visita’ns quan vulguis!

Pots crèixer

Pots concentrar-te en allò que més bé saps fer i excel·lir en la teva tasca, amb l’eina de cogestió trobaràs el suport necessari per facilitar-te la gestió comptable i fiscal.

Tecnología segura

Totes les teves dades estaràn segures, la nostra tecnologia compleix la llei de protecció de dades i assegura que no es puguin perdre ni fer malbé.

Fet amb cura

Portem molts anys gestionant les obligacions fiscals i comptables  de les entitats, hem recollit les vostres necessitats, i les hem solucionat amb aquesta eina.

Fàcil

Estem per ajudar-te, solucionem tots els teus dubtes, t’ajudem a generar impostos, informes, comptabilitat i balanços anuals.

Molt més

Amb la informació que tu entres a l’eina de co-gestió hi podem aplicar tots els nostres coneixements d’enginyeria fiscal i comptable, podem extreure molt més del la teva informació, consulta’ns, treballem per tu.

Opinions d'usuaris

“Per a nosaltres passar a ser usuàries de la plataforma de Cogestió ha estat un abans i un després. Abans ens inventàvem la roda fent els nostres excels, duplicant la informació i multiplicant la possibilitat d’equivocar-nos. Ara amb un cop d’ull podem fer-nos una idea de com van els números, ho tenim tot més endreçat, és més fàcil de repartir-nos les tasques de gestió, i la comunicació amb la gestoria és molt senzilla”nus-teatre

Associació Nus Teatre i Acció Social

“A mi em va molt bé, no tinc una activitat amb molta gestió i per tant no entro molt sovint a la plataforma, però la solució gràfica i de navegació és molt intuïtiva, per tant si oblido com es fa alguna cosa, no tinc cap problema en veure com es fa. Si afegeixes que el preu és molt assequible i que la gent de Coop de mà sempre t’ajuda si necessites alguna cosa, doncs la veritat és que estic molt a gust”

José M. Alonso (autònom)

“L’Eina de gestió de Coopdema ens ha ajudat a endreçat la nostra gestió comptable i fiscal, això ens dóna tranquil·litat i ens fa més transparents als nostres socis. També hem valorat molt la seguretat de les dades que ens ofereix i la facilitat en traspassar les tasques de tresoreria”coordinadora-pastorets

tresorer de la Coordinadora de Pastorets de Catalunya

“Per entitats com el CERE és important poder disposar d’eines que ens facilitin la gestió econòmica i així poder concentrar els nostres esforços en la tasca cultural i de recerca. Un cop t’hi familiaritzes, la plataforma té un funcionament pràctic que permet simplificar la tasca administrativa i mantenir un control actualitzat de la situació comptable del centre”logo-cere

Centre d’Estudis de la Ribera d’Ebre