skip to Main Content
+34 93 264 03 56 coopdema@coopdema.cat Àrea de co-gestió

Busquem una persona de Suport Administratiu per a la nostra consultoria

Condicions:

  1. Jornada de 20 hores setmanals amb horari de dilluns a divendres, amb possibilitat d’ampliació de jornada a mig termini.
  2. Contractació i altres condicions: Contracte eventual 6 mesos, prorrogable.
  3. Condicions salarials: a comentar en el procés de selecció.
  4. Incorporació immediata.

Missió i funcions a desenvolupar en el lloc de treball

La persona realitzarà activitats de suport administratiu en els àmbits jurídic, econòmic i de projectes vinculats a l’emprenedoria social i cooperativa.

Funcions:

  1. Redacció de textos i elaboració de documents i comunicacions a partir de la informació rebuda.
  2. Organització i seguiment d’expedients de clients. Gestió de la documentació relacionada i tasques d’arxiu.
  3. Seguiment de processos de gestió administrativa.
  4. Prestar suport administratiu a les diferents àrees jurídiques (societari, fiscal, laboral), econòmica-comptable i de projectes.
  5. Eventualment, atenció telefònica o a través de correu electrònic al client.

Perfil sol·licitat:

Formació:

  • Formació Professional de grau mitjà en administració o gestió o bé Certificació de Professionalitat d’administració o gestió.

Es valorarà:

  • Experiència mínima d’1 any en funcions similars.
  • Coneixement de la gestió de les entitats d’economia social i solidària.
  • Coneixement dels processos de tramitació de subvencions.

Competències:

  • Capacitat organitzativa.
  • Català i castellà correctament escrits i parlats.
  • Bona redacció i capacitat de síntesi.
  • Habilitats relacionals i comunicatives amb l’equip.
  • Coneixement d’eines informàtiques (Office i similars).

Procés de selecció:

Les persones candidates interessades podran fer arribar el seu Cv amb fotografia recent i una carta de motivació a seleccio@coopdema.cat fins el proper 22 de gener 2018.

Back To Top